pre-press

kontakt

grafika użytkowa i fotografia

wystawiennictwo

standaryzacja druku

dizajn

i/+

technologia

 GRAFIKA UŻYTKOWA | FOTOGRAFIA

REALIZACJE (WYBÓR) WYDAWNICTWA ALBUMOWE: TADEUSZ KANTOR. WSZYSTKO WISI NA WŁOSKU • WINCENTY KUĆMA. INSPIRACJE/KONCEPCJE/REALIZACJE • PRACOWNIA LEA 44 • ŚWIATOWID. ROCZNIK MUZEUM PRL-U • KLUCZ DO MAGAZYNU (SERIA WYDAWNICZA: ZAWIROWANIA PUSTKI, EFEKT FI, LEGIONOWE KADRY, JACHTING…) • KOLEKCJA. DWADZIEŚCIA LAT GALERII STARMACH • MAGDALENA ABAKANOWICZ • MYDLENIE OCZU • SZKICE DO PORTRETU • DRUGA GRUPA • TWARZĄ W TWARZ. SZTUKA W AUSCHWITZ • TADEUSZ KANTOR. CHOLERNIE SPADAM • SCHLEMMER - KANTOR • DZIEJE ZBIORÓW PUŁAWSKICH - ŚWIĄTYNIA SYBILLI I DOM GOTYCKI • URBS CELEBRIMA • ARMA VIRUMQUE CANO • WINCENTY KUĆMA • GALERIA SZTUKI POLSKIEJ XX WIEKU - PRZEWODNIK • ALBERTO GIACOMETTI. MOJA RZECZYWISTOSĆ. PARYŻ BEZ KOŃCA. PÓŹNE LITOGRAFIE • ADAM MARCZYŃSKI (1908-1985) • ANDY WARHOL - POLAROIDS. CELEBRITIES AND SELF-PORTRAITS • DANIEL MRÓZ • OBLICZA WOLNOŚCI. Z POLSKIEJ SZTUKI XX WIEKU • GREG BOGIN - 10 PAINTINGS • HENRYK STAŻEWSKI – RELIEFY • I WYSTAWA SZTUKI NOWOCZESNEJ. PIĘĆDZIESIĄT LAT PÓŹNIEJ • JADWIGA SAWICKA – DAJ MI WSZYSTKO • JAN PAMUŁA. OBIEKTY GEOMETRYCZNE. RETROSPEKCJA • JAN TARASIN • JAN TARASIN – FOTOGRAFIE • JANUSZ ORBITOWSKI • JAROSŁAW KOZŁOWSKI - ZASŁONY • JERZY KAŁUCKI • JERZY NOWOSIELSKI • JERZY NOWOSIELSKI – NOTATKI • JERZY NOWOSIELSKI - NOTATKI, CZĘŚĆ DRUGA • JERZY NOWOSIELSKI - NOTATKI, CZĘŚĆ TRZECIA • JERZY NOWOSIELSKI – NOTATKI. CZĘŚĆ CZWARTA • JOSEPH BEUYS - POBYT TYMCZASOWY / VORÜBERGEHENDER AUFENTHALT • KAROL PUSTELNIK • KLASYCY I DZIEWICE - Z KOLEKCJI GALERII STARMACH • KRZYSZTOF ZIELIŃSKI, BRIESEN • LECH MAJEWSKI – ANAMNESIS. ZAPOMNIANY JĘZYK • MAGDALENA ABAKANOWICZ • MAREK CHLANDA - PRACE NA PODŁODZE I NA ŚCIANIE • MAREK CHLANDA – RYSUNKI • MAREK CHLANDA. ŻYCIE ZEWNĘTRZNE • MAREK PIASECKI • MAREK PIASECKI – HELIOGRAFIE • MAREK PIASECKI • MARIA STANGRET • MARIA STANGRET - HOMMAGE A DANIŁ LIDER • MARIA STANGRET. HOMMAGE A SIMONE WEIL • MARIAN WARZECHA - NOWE OBRAZY • MARTA DESKUR – NOWE JERUZALEM • MARZENA NOWAK • MIKOŁAJ SMOCZYŃSKI – FIGURY NIEOKREŚLONE • MIROSŁAW BAŁKA – WINTERREISE • NOBUYOSHI ARAKI • NOWOCZEŚNI A SOCREALIZM • PIOTR LUTYŃSKI – NARODZINY • PIOTR LUTYŃSKI, LORENZO BRUSCI. DRUGIE ŻYCIE • SHERRIE LEVINE • TADEUSZ KANTOR – INFORMEL • TERESA RUDOWICZ • WOKÓŁ PIERWSZEJ WYSTAWY GRUPY KRAKOWSKIEJ W KRZYSZTOFORACH. 50 LAT PÓŹNIEJ • TADEUSZ KANTOR OBIEKTY/PRZEDMIOTY. ZBIORY CRICOTEKI • TADEUSZ KANTOR. SCENOGRAFIE „DLA TEATRÓW OFICJALNYCH” • ALEKSANDER ŻYWIECKI. MALARSTWO - POLSKIE PEJZAŻE • TADEUSZ KANTOR. ZBIORY PUBLICZNE • FOTOGRAFIE CAROLINE ROSE. CZY MOŻLIWE BYŁO SFOTOGRAFOWANIE TEATRU TADEUSZA KANTORA? / PHOTOGRAPHIES DE CAROLINE ROSE.POUVAIT-ON PHOTOGRAPHIER LE THEATRE DE TADEUSZ KANTOR? • FOTOGRAFIE JACQUIE BABLET PHOTOGRAPHIES DE JACQUIE BABLET • TADEUSZ KANTOR. EPOKA CHŁOPCA/BOYHOOD EPOCH • WOJTEK SPERL. FOTOGRAFIE Z SEANSU TADEUSZA KANTORA „UMARŁA KLASA” 1975-1976 • KSIĄŻKI: ROMA LIGOCKA. RÓŻA • TADEUSZ KANTOR. NIEMOŻLIWE/IMPOSSIBLE • „ZIELONE LATA” MARIA JAREMA 1908-195 • NOTATKI Z PODRÓŻY • TADEUSZ KANTOR. PISMA. • TOM I: METAMORFOZY. TEKSTY O LATACH 1934-1974 • TOM II: TEATR ŚMIERCI. TEKSTY Z LAT 1975-1984 • TOM III: DALEJ JUŻ NIC. TEKSTY Z LAT 1985-1990 • CRICOT 2 LATA 50. TADEUSZ KANTOR I POCZĄTKI TEATRU CRICOT 2 1955-1958 • GRUPA KRAKOWSKA. DOKUMENTY I MATERIAŁY Z LAT 1932-2008 • KANTOR WIELOPOLE WIELOPOLE DOSSIER. DZIENNIK Z PRÓB LUISA PASSEGA • KUNSTGEWERBESCHULE 1939-1943 I PODZIEMNY TEATR NIEZALEŻNY TADEUSZA KANTORA W LATACH 1942-1944 • PANORAMICZNY HAPPENING MORSKI I TADEUSZ KANTOR W LATACH 1964-1968 • PIERŚCIEŃ” BALLADYNY”.GRA Z TEATREM PODZIEMNYM TADEUSZA KANTORA. • EPOPEJA HELSKIE BALANGI • PRACOWNIA TADEUSZA KANTOR • TADEUSZ KANTOR NAD MORZEM • TEATR CRICOT 2. INFORMATOR 1989-1990. CRICOT 2 THEATRE – INFORMATION GUIDE 1989-1990 • TEATR PAMIĘCI TADEUSZA KANTORA. WYPISY Z PRZESZŁOŚCI • BALLADYNA WEDŁUG KANTORA • TADEUSZ KANTOR. WĘDRÓWKA •  RAPORTY ROCZNE MNK (2006-2013) • STYPENDYŚCI MIASTA KRAKOWA • NAGRODY MIASTA KRAKOWA •  STRATEGIA KULTURY 2017 • WYDAWNICTWA FONOGRAFICZNE I AUDIOWIZUALNE: UMARŁA KLASA • „GDZIE SĄ NIEGDYSIEJSZE ŚNIEGI...” „MANEKINY TADEUSZA KANTORA”,”ISTNIEJE TYLKO TO TO SIĘ WIDZI” • „KANTOR” • „POWRÓT ODYSA TADEUSZA KANTORA. NOTATKI Z PRÓB” • „PRÓBY, TYLKO PRÓBY” • „WIELOPOLE, WIELOPOLE” • ZBIGNIEW PREISNER, LESZEK MOŻDŻER – 10 ŁATWYCH UTWORÓW NA FORTEPIAN.

WYSTAWIENNICTWO

REALIZACJE (WYBÓR) WYSTAWY STAŁE: SUKIENNICE. SZTUKA POLSKA XIX WIEKU. MUZEUM NARODOWE W KRAKOWIE, 2010 • EUROPEUM – OŚRODEK KULTURY EUROPEJSKIEJ, MUZEUM NARODOWE W KRAKOWIE, 2013 • PORTRET, MUZEUM FOTOGRAFII W KRAKOWIE, 2017 • WYSTAWY CZASOWE: JERZY NOWOSIELSKI, ZACHĘTA – NARODOWA GALERIA SZTUKI, WARSZAWA 2003 (WSPÓŁPRACA PROJEKTOWA) • TADEUSZ KANTOR. INTERIOR IMAGINACJI. ZACHĘTA – NARODOWA GALERIA SZTUKI, WARSZAWA 2005 (WSPÓŁPRACA PROJEKTOWA) • TADEUSZ KANTOR. CHOLERNIE SPADAM! OŚRODEK DOKUMENTACJI SZTUKI TADEUSZA KANTORA CRICOTEKA, KRAKÓW 2015 • DUCHY TEATRU. TEATR ŁAŹNIA NOWA / FESTIWAL BOSKA KOMEDIA, 2015  (WSPÓŁPRACA PROJEKTOWA) • WINCENTY KUĆMA. AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KRAKOWIE, 2015• MY[D]LENIE OCZU. MUZEUM FOTOGRAFII W KRAKOWIE, 2016 • SCHLEMMER / KANTOR. OŚRODEK DOKUMENTACJI SZTUKI TADEUSZA KANTORA CRICOTEKA, KRAKÓW 2016 • MYŚLĄCA RĘKA. TEATR IM. JULIUSZA SŁOWACKIEGO W KRAKOWIE, 2017  (WSPÓŁPRACA PROJEKTOWA) • BIEL KOLOREM ŚNIEGU. OŚRODEK DOKUMENTACJI SZTUKI TADEUSZA KANTORA CRICOTEKA, 2017 • DRUGA GRUPA. OŚRODEK DOKUMENTACJI SZTUKI TADEUSZA KANTORA CRICOTEKA, 2017 • KOMUNIKACJA / IDENTYFIKACJA WIZUALNA: MUZEUM NARODOWE W KRAKOWIE, 2008 • SUKIENNICE. MUZEUM NARODOWE W KRAKOWIE, 2010 • GMACH GŁÓWNY. MUZEUM NARODOWE W KRAKOWIE, 2011 • EUROPEUM – OŚRODEK KULTURY EUROPEJSKIEJ, MUZEUM NARODOWE W KRAKOWIE, 2013 • TEATR ŁAŹNIA NOWA, 2016

 

PRE-PRESS

REALIZUJEMY

[ opracowania do druku ]

[ przygotowania dedykowanych profili ICC ]

[ kontrolę przedprodukcyjną – proofing ]

[ proces produkcji wg norm ISO ]

 

Od wielu lat podejmujemy się opracowań szczególnie wymagających tematów.
Naszymi klientami są drukarnie, korporacje, muzea, które mają wysokie oczekiwania odwzorowania barwy lub spotykają się z zadaniem wykraczającym poza powszechnie stosowane rozwiązania. Kontrola procesu przygotowania do druku oparta na spektrofotometrii, certyfikowanych odbitkach kontraktowych oraz drukach próbnych na maszynach i podłożach nakładowych. Finalny efekt jest oceniany wizualnie i mierzony metrycznie z użyciem najbardziej zaawansowanego sprzętu i oprogramowania. Takie podejście zapewnia osiągniecie pełnej satysfakcji klienta.

 

STANDARYZACJA DRUKU

REALIZUJEMY

[ audyt drukarni ]

[ szkolenia personelu ]

[ standaryzację i optymalizację procesu produkcji ]

[ przygotowanie do certyfikacji ISO 12647 ]

 

Wieloletnie doświadczenie, certyfikaty zagranicznych instytucji takich jak szwajcarska UGRA czy amerykański IDEAlliance, osobiste kontakty z kilkunastoma konsultantami z zakresu zarządzania barwą i kontroli procesu produkcji poparte unikatowym zestawem sprzętu pomiarowego, najbardziej zaawansowanego oprogramowania analitycznego sprawiają, że oferowane przez nas rozwiązania są bardzo nowoczesne.

Wiele zadań takich jak pomiar precyzji i dokładności maszyn drukujących różnych technologii potrafimy wykonać z bieżącej produkcji (bez druku dedykowanego). Precyzyjne oprogramowanie pozwala na kontrolę procesu produkcji na niemal wszystkich etapach, oraz wyliczanie stosownych poprawek i korekt. Oferowane technologie prosto rozwiązują wiele pojawiających się problemów. Zapewniamy wdrożenia i szkolenia – także przygotowanie do certyfikacji PSO dla  drukarni.

O NAS

Creator s.c. Krzysztof Kućma, Zbigniew Prokop - pracujemy wspólnie od 1998 roku. Jesteśmy absolwentami krakowskiej ASP i posiadamy wieloletnie doświadczenie zawodowe. Nasza firma zajmuje się głównie projektowaniem wystawienniczym i graficznym, podejmując równolegle zadania projektowe w dziedzinie projektowania ekspozycji stałych i czasowych, komunikacji wizualnej przestrzeni publicznych, identyfikacji wizualnej oraz książki, plakatu, fotografii,  prezentacji multimedialnych, serwisów internetowych. Wieloletnie doświadczenie oraz wiedza  pozwala nam przyjmować zlecenia trudne technologicznie i wymagające najwyższej jakości.

 

Nawiązaliśmy współpracę z Ugrą - Szwajcarskim Centrum Kompetencji w zakresie Materiałów i Technologii Druku - organizacji współtworzącej normy dla przemysłu graficznego i akredytowanej przy ISO. Od lutego 2011 jako firma Creator jesteśmy członkiem tej instytucji, a Krzysztof Kućma w marcu 2011 został Certyfikowanym Ekspertem Ugra, uzyskując uprawnienia do konsultowania przedsiębiorstw poligraficznych w imieniu Ugra pod kątem certyfikacji PSO i wdrażania norm ISO. Współpracujemy z największą amerykańską organizacją w branży poligraficznej - IDEAlliance. Jako firma posiadająca specjalistyczną wiedzę uzyskaliśmy autoryzację jako dostawcy wielu dystrybutorów i producentów profesjonalnego sprzętu mogąc oferować naszym Klientom dostawy rozwiązań umożliwiających wprowadzanie standaryzacji zgodnej w wymogami ISO, a w szczególności PSO.

Jako mikroprzedsiębiorstwo jesteśmy podmiotem odpowiedzialnym i zarazem bardzo sprawnym, potrafiącym szybko, elastycznie realizować podjęte zadania, także gdy zachodzi taka potrzeba w trybie awaryjnym. Staramy się rozwijać w zakresie gwarantującym najwyższy standard naszych usług. Bardzo cenimy sobie, że większość naszych Klientów współpracuje z nami przez wiele lat, co odczytujemy jako potwierdzenie naszej solidności.

KONTAKT:

CREATOR s.c. K. Kućma, Z. Prokop

30-218 Kraków, ul. Królowej Jadwigi 219

creator@creator.pl

+48 12 625 47 99 lub +48 607 628 994

© CREATOR 2015-2018